-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4940)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vi har egentligen varit med och nosat på det där guldet sedan 2003. Men ärligt talat blev Frölunda lite för svåra det året liksom Färjestad året efter, det kan till och med jag erkänna. Att vi under lockout-säsongen inte lyckades slå ut DIF i kvarten sved dock så in i helvete. Å andra sidan var ju Frölunda rätt starka det året också. "Lunkan" i kassen var grym. För två år sedan var vi ju fullständigt överlägsna fram till att det osannolika skadehelvetet började. Då kändes det mycket riktigt fullt realistiskt att ta hem guldet, men oturen grinade oss i ansiktet till slut. I fjol hade man också en positiv känsla när slutspelet drog igång, men jag köper nästan att HV var något vassare i semin. Sedan vill man ju alltid ha revansch och därför svider det förstås extra mycket om det går åt smålandsskogen i morgon. Nu hoppas jag verkligen att denna eventuella arena kommer till stånd medan vi ännu är kvar i serien.
Kontroversiellt mål av Zlatan i Canal+ Sport nu...