I kväll skall det avgöras, en sjunde och helt avgörande match i Kinnarps Arena.
Nu gäller det att leva i nuet, det står 0-0 i matcher och alla tidigare felaktiga mål,beslut mm är historia.
I en sjunde och helt avgörande match har inte hemmaplan en så stor betydelse som i vanliga fall men att ha med dig publiken är nog rätt skönt skulle jag gissa på..
Det lag som vågar spela för att vinna kommer att ta sig till Semifinal.En sak som kan tänkas vara till Hv fördel är rutinen, många spelare som har varit med länge samt att Hv har spelat många liknade avgörande matcher.
Fördelen TIK har är att man har kört på mer folk än Hv..
Men vilket lag som har fördel kan man vrida och vända på hur mycket man vill..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
match i Kinnarps Arena.
Nu gäller det att leva i nuet, det står 0-0 i matcher och
alla tidigare felaktiga mål,beslut mm är historia.
I en sjunde och helt avgörande match har inte hemmaplan
en så stor betydelse som i vanliga fall men att ha med
dig publiken är nog rätt skönt skulle jag gissa på..
Det lag som vågar spela för att vinna kommer att
ta sig till Semifinal.En sak som kan tänkas vara
till Hv fördel är rutinen, många spelare som har varit med
länge samt att Hv har spelat många liknade avgörande
matcher.
Fördelen TIK har är att man har kört på mer folk än Hv..
Men vilket lag som har fördel kan man vrida och vända
på hur mycket man vill..
Må bästa lag vinna...