Inlägg: 1143658
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Bissett19: Funderade på de ja med, dom va mer förbannade på Huss iställe för att fira Tedenbys mål så ja man kan verkligen undra vad han gjort.
Vad gjorde Hussen?
Sittplatsmupparna bakom honom såg förbannade ut.