Är så jävla trött på vårat jävla PP, fullständigt katastrof, och så jävla förbannad på Lehtonen, en sk stjärnback som går bort sig så ända in i helvete...........
Inlägg: 1143678
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja vad har hänt med lehtonen?
Kändes som vi hade en bra chans. Men nu är det nog kört.
Fan också!
Kändes som vi hade en bra chans. Men nu är det nog kört.
Fan också!