Inlägg: 1143671
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Dessutom kör de på våran målvakt igen utan åtgärd, verkar vara order från högre instans nu. Som arbetsmarknaden ser ut idag så dansar man nog efter pipan som föder en, hehe.
Oh just ja, allt jämnar ut sig och man ska fan aldrig klaga på domarn då är man osportslig och gnällkärring. Rätta in dig i ledet soldat.
Dock tror jag på mycket timråutvisnningar om vi kvitterar.
Oh just ja, allt jämnar ut sig och man ska fan aldrig klaga på domarn då är man osportslig och gnällkärring. Rätta in dig i ledet soldat.
Dock tror jag på mycket timråutvisnningar om vi kvitterar.
Sv: Kvartsfinal 2009
Är så jävla trött på vårat jävla PP, fullständigt katastrof, och så jävla förbannad på Lehtonen, en sk stjärnback som går bort sig så ända in i helvete...........
Vi är på väg att ta över totalt, T O T A L T, men istället för ett regelrätt 5 mot 3 så åker Sonnenberg ut(!) och det blir lika läge och sedemera ett 4 mot 3 för de som de sedan rider på och får en spelvändning på oss pga trycket de bygger upp kring just den utvisningen, helvetes jävlar!