1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143707

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Slutspelet 08/09 kommer att bli känt för alla jävla tabbar. Införs inte fyrdomarsystemet till nästa säsong så ska jag krypa med arslet bart till Ö-vik och skita på entrémattan utanför Swedbank när jag väl har krälat mig dit.

Med tanke på att de redan verkar ha lämnat mentalt så tycker väl jag att det är lika bra att Lello och Pyrret tar sitt pick och pack och lämnar fysiskt redan ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Thumbs up på detta, är så jävla less på divor.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.