MB: Slutspelet 08/09 kommer att bli känt för alla jävla tabbar. Införs inte fyrdomarsystemet till nästa säsong så ska jag krypa med arslet bart till Ö-vik och skita på entrémattan utanför Swedbank när jag väl har krälat mig dit.
Med tanke på att de redan verkar ha lämnat mentalt så tycker väl jag att det är lika bra att Lello och Pyrret tar sitt pick och pack och lämnar fysiskt redan ikväll.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Med tanke på att de redan verkar ha lämnat mentalt så tycker väl jag att det är lika bra att Lello och Pyrret tar sitt pick och pack och lämnar fysiskt redan ikväll.