jens_88: Jag håller inte med. Jag tycker han spelar alldeles för "osmart" i egen zon när det gäller att rensa puckar och starta uppspel. Offensivt är han totalt osynlig. Hans blekhet, i min mening, sträcker sig över hela säsongen men sen finns det naturligtvis gradskillnader också. Han har inte varit fullt lika katastrofal som Skogs...
Inlägg: 1143943
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tack för den här säsongen. Någon som har lust att gå i idé med mig fram till slutet av augusti ungefär?
Sv: Silly Season 09/10
Olle: jag säger inget om RJ's insatts i helhet, för då hade han haft "Grovt Underkänt" säsongen över.. Men tycker han växt i slutspelet..
Om någon av Skogs, RJ och DP behållas så är det RJ som ska vara kvar
Om någon av Skogs, RJ och DP behållas så är det RJ som ska vara kvar