Inlägg: 1143950
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
jens_88: Jag instämmer, av dom du räknar upp så bör RJ vara kvar. Däremot så hoppas jag att man är mer hungrig i jagandet efter backar så att man inte behöver genomlida 55 omgångar med RJ igen, bara för att se honom peaka (en peak som för övrigt inte håller femstjärnig klass) i ett ev. slutspel.
Skogs är en katastrof, han måste lösas från kontrakt. DP spelar i en division som övergår hans kapacitet, han har inget i elitserien at göra.
Skogs är en katastrof, han måste lösas från kontrakt. DP spelar i en division som övergår hans kapacitet, han har inget i elitserien at göra.
Om någon av Skogs, RJ och DP behållas så är det RJ som ska vara kvar