Herminator: Nu är ju förvisso båda de 2 "av samma speltyp" som Rj så man kan ju förstå att dom hyllar han. Håller dock med,var väl egentligen bara förra matchen som han var mindre lyckad annars har han spelat sitt spel bra.
Man ska ju komma ihåg att det oftast behövs åtta backar i ett hockeylag (trupp) och det kan inte vara 8 st "förstafemman-backar". Tycker att RJ är en hygglig def back som borde kunna färga in på 6 backar i de flesta ES-lag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Håller dock med,var väl egentligen bara förra matchen som han var mindre lyckad annars har han spelat sitt spel bra.
Man ska ju komma ihåg att det oftast behövs åtta backar i ett hockeylag (trupp) och det kan inte vara 8 st "förstafemman-backar". Tycker att RJ är en hygglig def back som borde kunna färga in på 6 backar i de flesta ES-lag.