Exit music (for a film)
Inlägg: 1144124
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
nästa år ska det finnas jävlar anamma i timrå ik.
och bra domare i sverige, hela skridskor och en bok om laganda,kanske den kan kallas "Ända in i kaklet" eller "hur man spelar hockey i TRE perioder när man har chans att slå ut mästarna på hemmaplan".
då kanske också vi kan ta guld.
ses till hösten.
och bra domare i sverige, hela skridskor och en bok om laganda,kanske den kan kallas "Ända in i kaklet" eller "hur man spelar hockey i TRE perioder när man har chans att slå ut mästarna på hemmaplan".
då kanske också vi kan ta guld.
ses till hösten.