Ambroo: Måste verkligen Åkerlund ha den placering han har också på 2-0? Lehtonen gör som sagt en fantastisk match.
Inlägg: 1144257
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Knylan: Ja där har du också en grej. Jag tycker väl kanske överlag att han går lite väl hårt på skytten emellanåt.