Ambroo: Han har Thörnberg men släpper honom för att gå på puckföraren. Finns ingen anledning i det läget att släppa sin spelare tycker jag iaf. Han kan ändå inte hjälpa Åkerlund på det ev skott som puckföraren skjuter(Voutilainen??).
Inlägg: 1144265
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Det finns heller ingen anledning för Lello att sätta Moe i den situationen och det var inte första gången under matchen.