Fan vad vi kommer få de tufft nästa säsong.....
Inlägg: 1144345
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Det kan nog bli en bra säsong. Jag tycker att en av de viktigaste grejerna redan är klara i och med att Sonnenberg stannar, han kan peppa vem som helst vilket kan vara oerhört viktigt. Sen hoppas jag att Timo kan få en hel säsong i Timråtröjan också, det vore så roligt för Timo för jag unnar verkligen honom allt gott.