Inlägg: 1144357
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RTS: Jo men SAMTLIGA lag kommer att tappa några av sina stjärnor till NHL och KHL, det är ingenting Timrå är ensamma om!
Dessutom har vi en enorm utvecklingspotensial i Pääjärvi-Svensson, Moe, Erixson, Lander. Eller hur?
Styf och Sonneberg blir viktiga som pådrivare.
Men självklart kommer vi också att behöva värva.
Förstår inte hur ni kan hålla på och oroa er nu, sans och balans!
Dessutom har vi en enorm utvecklingspotensial i Pääjärvi-Svensson, Moe, Erixson, Lander. Eller hur?
Styf och Sonneberg blir viktiga som pådrivare.
Men självklart kommer vi också att behöva värva.
Förstår inte hur ni kan hålla på och oroa er nu, sans och balans!
Och med tanke hur lite spelare som brukar finnas tillgängliga Juni/juli/Aug så antar jag att även du är ganska så byxis.
Det är nu det gäller att vara med på spelare inte i Augusti.
Men jag skall lägga ditt inlägg på minnet, är rädd att du får äta upp det.
Kom igen nu Linkan mfl det som sker i April kommer att vara AO för nästa år lag.