Inlägg: 1144503
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Ok, det visste jag inte...
Här finns fler centerförslag om Saarenheimo nu redan bestämt sig för Luleå:
www.hockeysnack.com/medlem/laken/-angaende-center-sidan/
www.hockeysnack.com/medlem/laken/lakens-onskelista-infor-nasta-sasong/
;-)
Här finns fler centerförslag om Saarenheimo nu redan bestämt sig för Luleå:
www.hockeysnack.com/medlem/laken/-angaende-center-sidan/
www.hockeysnack.com/medlem/laken/lakens-onskelista-infor-nasta-sasong/
;-)
Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Vad ska vi med dem till? Hit med en förstakedja bestående av MPS - Kontiola - Koivisto. Det vore något det...
Laken: För det första kan du glömma Saarenheimo. Han är KLAR för Luleå. Och Bartecko kommer inte spela i något annat ES-lag än ovan nämnda Luleå.
Fredrik Lindgren lär vi inte heller se röken utav. Arlbrandt däremot skulle vara ett intressant namn om han själv vill...