Uno Gordon: Vad ska vi med dem till? Hit med en förstakedja bestående av MPS - Kontiola - Koivisto. Det vore något det...
Inlägg: 1144505
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Nu drömmer jag om att se tre pressmeddelanden inom en vecka:
Petri Kontiola har skrivit på för två säsonger kommer närmast från Anaheims farmarlag
Jonas Andersson har skrivit på för två säsonger, kommer närmast från Kärpät
Sanny Lindström, presentation överflödig
Klubbdirektören TJ säger att detta är startskottet för den nya satsningen vi gör inom Timrå IK de två närmaste säsongerna som skall leda till SM Guld
Vi räknar med att kunna presentera ytterligare några nyförvärv i slutet av veckan.
Petri Kontiola har skrivit på för två säsonger kommer närmast från Anaheims farmarlag
Jonas Andersson har skrivit på för två säsonger, kommer närmast från Kärpät
Sanny Lindström, presentation överflödig
Klubbdirektören TJ säger att detta är startskottet för den nya satsningen vi gör inom Timrå IK de två närmaste säsongerna som skall leda till SM Guld
Vi räknar med att kunna presentera ytterligare några nyförvärv i slutet av veckan.
Sv: Silly Season 09/10
Pätr: För vilka pengar då om jag får fråga? Spelarlönerna skall bantas med uppskattningsvis 10-15% nästa säsong och hade vi inte råd att plocka hit dem inför denna säsong hur skall vi då få råd med inför framtiden? En omöjlig ekvation som inte går ihop enligt mig!