DeeCaz hattrick på SkAIK sitter fint på hans CV. Det kommer nog att ge honom ett bra kontrakt någonstans.
Inlägg: 1144582
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T: Vackra minnen som lovar en framtid!
Vafan, resten av Elitseriesäsongen är ju bara booring!
Vattenskallar som slåss mot arslen, solen sken idag, verkar som om silly-sommaren är på gång.
Sv: Silly Season 09/10
T T: Linkan låter inte alltför stressad vilket jag tycker är bra. Bra att de försöker förlänga med flera ur den befintliga truppen och sedan fylla på med fler spelare. Centrar och backar :)