Inlägg: 1144665
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
zita: Har DiCasmirro dubbla pass till att börja med? Känns ju helt sinnessjukt om en spelare med hans "kvaliter" ska ta upp en icke-eu plats... Ge honom 15.000 i månaden så är jag game annars nej.
Till alla som tycker att DiCasmirro skulle ha fått vara kvar skicka ett mail till [email protected] så kanske dom ändrar sig. Han behövs i laget.