ITK: nä det klart han gjorde ju bara 5 poäng så sina 10 matcher..var det inte så?
Inlägg: 1144676
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
zita:
Jag tycker att ni ska skeppa både Backe och DiQuasimodo.
Hoppas bara dom inte landar i Ö-vik.
För er del så kan det ju sluta riktigit lyckligt med den, enligt mig, bättre av Brynäs två supertalanger på målvaktssidan.
Jag tycker att ni ska skeppa både Backe och DiQuasimodo.
Hoppas bara dom inte landar i Ö-vik.
För er del så kan det ju sluta riktigit lyckligt med den, enligt mig, bättre av Brynäs två supertalanger på målvaktssidan.
Sv: Silly Season 09/10
zita: Ja och han var ju förjävla bra i alla eller hur? 3+1 mot SAIK och en ynka assist på de övriga 9 är ju verkligen toppfacit som berättigar fortsatt spel.
Men om vi förevigt ska nöja oss med att precis undvika kval ev. kriga oss till slutspel så visst. Själv har jag och hoppas att andra har högre ambitioner.
Men om vi förevigt ska nöja oss med att precis undvika kval ev. kriga oss till slutspel så visst. Själv har jag och hoppas att andra har högre ambitioner.