Inlägg: 1144741
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
andyo: ja men så där har de väl alltid varit . en del spelare blir gud i sina klubbar och det pratas om hjärta hit och dit . . sanny har ju blivit en sån i timrå .
Sv: Silly Season 09/10
andyo:
Helt rätt!
Jag älskar och kommer föralltid älska våran älskade Sanny!
Det är bara att hålla alla fyra tummar att han kommer tillbaka till Timrå.
Om inte, så all lycka till honom.
Helt rätt!
Jag älskar och kommer föralltid älska våran älskade Sanny!
Det är bara att hålla alla fyra tummar att han kommer tillbaka till Timrå.
Om inte, så all lycka till honom.
Det går ju tydligen bra att värva spelare som spelat en längre tid i andra klubbar.