1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144741

Sv: Silly Season 09/10
Men herregud, hur kan folk bli besvikna och arga över om Sanny väljer FBK, FHC eller nått annat lag än Timrå IK? Hur fan är ni funtade egentligen? Har ni haft ögonen stängda senaste 10 åren eller, spelare kommer och går. Vi lever inte på Strimmas tid när spelarna var svetsare som yrke och spelade hockey på fritiden i samma lag karriären ut.

Det går ju tydligen bra att värva spelare som spelat en längre tid i andra klubbar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
andyo: ja men så där har de väl alltid varit . en del spelare blir gud i sina klubbar och det pratas om hjärta hit och dit . . sanny har ju blivit en sån i timrå .

Sv: Silly Season 09/10
andyo:

Helt rätt!
Jag älskar och kommer föralltid älska våran älskade Sanny!
Det är bara att hålla alla fyra tummar att han kommer tillbaka till Timrå.
Om inte, så all lycka till honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.