1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144775

Sv: Silly Season 09/10
superfalle: Sanny var exakt den spelartyp vi saknade i år. Med en Sanny i laget hade vi spelat semi nu, en sådan kille hade inte tolererat att Thörnberg o co uppträdde som de gjorde i vissa avgörande lägen. En Sanny hade utöver det själv grisat lite o utdelat tjuvsmällar o på så vis flyttat fokus för HV, fått dem ur balans. Det räcker inte med tjockisattacker...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Det hade inte Mäkiaho heller tolererat.

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: ja . absolut . de jag närmast tänkte på är att många går runt och tror att sanny inte skulle spela för en annan klubb för att det är hjärta inblandat . mest pröjs och bäst idrottsliga förutsättningar får oftast spelaren .. utom möjligtvis dom som spelat många år i NHL och redat tjänat pengen dom behöver . tjärnkvist kenny jönson tex

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.