-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4966)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Alltså gäller följande:
* Är man en bra spelare i Timrå IK ska man akta sig för att lämna klubben om man inte vill att vissa supportrar blir arga på en om/när man lämnar klubben. Man ska helst stanna även om man får mkt bättre erbjudanden på andra håll, vantrivs etc. Lämnar du ändå får du skylla dig själv, din jävla förädare!
* Är man en dålig spelare i Timrå IK så gör det ingenting om man går till en annan klubb av egen vilja, man ska samtidigt också acceptera att man inte får stanna trots att man kanske vill det eftersom man är en dålig spelare. Lämnar du pga ovanstående så får du en lätt klapp på axeln; tack för den här tiden, hoppas du lyckas bättre i en annan klubb, för i vår klubb håller du inte din jävla sopa!