zita: Ju färre Timråspelare i landslag och VM, dessto bättre. Under Kalle-Ankaturneringarna under säsongen är det bättre att vara hemma och träna PP och BP med sina ordinarie femmor, alterrnativt vila eventuella småskavanker.
VM som är ett gigantiskt skyltfönster bör ju också undvikas, då ett bra VM kan betyda att spelaren försvinner från Timrå.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
VM som är ett gigantiskt skyltfönster bör ju också undvikas, då ett bra VM kan betyda att spelaren försvinner från Timrå.
Så ser i allafall jag på landslaget...