Inlägg: 1144862
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Nu menade jag att jag ville ha Kontiola till Timrå och inget annat. Det är, kan jag tänka, lätt att associera den meningen till andra konstigheter med tanke på mitt namn också. ;)
Det är spännande veckor att vänta. Tycker att sillysäsongen är riktigt härlig och intressant. Snart lär väl alla värvningsrykten komma igång ordentligt. Det lär väl inte toppa förra årets med rykten om Sakic, Sundin och allt vad det ryktades om... Men icke desto mindre kommer det att bli spännande att följa årets silly.