Skönt med Lindbäck dock, viktigt viktigt.
Inlägg: 1144975
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RTS:
Bister prickar rätt igen :-D
Grattis. Dags för Ö-vik att snabb dra upp landgångarna och dra igen stadsportarna....
Bister prickar rätt igen :-D
Grattis. Dags för Ö-vik att snabb dra upp landgångarna och dra igen stadsportarna....
Sv: Silly Season 09/10
RTS: Härligt med Lindbäck !!
Tråkigt med Bagarn. Men hoppas vi skriver kvar Sundh då som oxå är bra i boxplay. Jag undrar om det fortfarande finns intresse för Oliver Ekman Larsson. Och vad han själv vill om nu Leksand inte fixar Elitseriekontrakt.
Tråkigt med Bagarn. Men hoppas vi skriver kvar Sundh då som oxå är bra i boxplay. Jag undrar om det fortfarande finns intresse för Oliver Ekman Larsson. Och vad han själv vill om nu Leksand inte fixar Elitseriekontrakt.