Inlägg: 1144864
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Dom lär nog lalla på precis som förut de där replicamatchtröjorna. Verkar inte existera någon besvikelse.
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Ja det måste kännas helt förjävligt.. särskilt som de mer eller mindre har dominerat i grundserien år ut och år in!
Kattgubben:
Vi som är fetbesvikna att vi torskade mot HV71 kan ju skänka en tanke till alla Leksand-fans. Undrar hur less dom är just nu 1-3 mot AIK och sist i kvalserien efter tre matcher.