ITK: ...men tror du inte på dagbladet?
Inlägg: 1145037
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
erathoo: Tro mig är det nåt jag har lärt mig av åratal som supporter till både hockey och fotbollslag så är det att INGENTING är klart förrens någon officiell (helst bägge i en transfer) går ut med att det är klart, och inte ens då i vissa fall.
Sv: Silly Season 09/10
erathoo: Vi Tikare tar alltid ut segrar i förskott. Det blir vi ju alltid varse om, Liksom detta.
Kanske är förståndigt att vänta på det åffisijella!!11! *LOL*
Kanske är förståndigt att vänta på det åffisijella!!11! *LOL*