Fan, norpar våran målis! :P Från och med nu får man väl hoppas på att han gör mycket plattmatcher, i alla fall mot oss! Hans 1-2 stora misstag per match försvann ju nu i slutet av säsongen, de får gärna komma tillbaka nästa säsong..
Lindbäcks högsta nivå är GRYM, dock är lägstanivån inte speciellt imponerande. Killen måste bli jämn över en säsong om han ska göra några underverk hos er. Han spelade mycket jämnare på slutet av säsongen så han är nog på rätt väg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Lindbäcks högsta nivå är GRYM, dock är lägstanivån inte speciellt imponerande. Killen måste bli jämn över en säsong om han ska göra några underverk hos er. Han spelade mycket jämnare på slutet av säsongen så han är nog på rätt väg.
Grattis!