Inlägg: 1145095
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mattias - 74: Vi är väl rätt så van att spelare lämnar oss när de blivit någonting av dom så, de är skittråkigt men ingenting man kan göra något åt :/
Sv: Silly Season 09/10
mattias - 74: ja men det har ju varit på tapeten i ca enochenhalv vecka nu så ja vill han det så lycka till tror nog timrå kommer att hitta ersättare en del kanske bättre en del minst lika bra jag är inte orolig
tungt för Timrå om detta stämmer !