Inlägg: 1145221
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Ser hellre att Frölunda vinner där, ett lag som inte spelar fegt och filmar.
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: ja .. tyvärr så måste något av lagen vinna .. och de känns surt . roligare och kolla på andra matchen
Och nu gjorde ÄckelHV mål mot äckelfrölunda.. Fy fan hatar båda dom lagen. USCH