Man undrar ju hur klar Lindbäck eg är...inte en stavelse om det i dagens ST. Är de bara i vanlig ordning sist med det senaste el är det månne inte så klart som ofta lite väl snabba Dagbladet gav sken av igår...?
Inlägg: 1145356
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad:
Eller så vill de inte skriva om Lindbäck nu eftersom de i vanlig ordning blev överkörda av Dagbladet. Skämmigt att vara dagen efter helt enkelt. Så fungerar det inom media...
Eller så vill de inte skriva om Lindbäck nu eftersom de i vanlig ordning blev överkörda av Dagbladet. Skämmigt att vara dagen efter helt enkelt. Så fungerar det inom media...