1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1145419

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alla som varit med på Bulla mfl:s "storhetstid" vet vad "frihet under ansvar" kan innebära inom Timrå IK dessutom...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Alla som varit med på Bulla mfl:s "storhetstid" vet vad "frihet under ansvar" kan innebära inom Timrå IK dessutom..."

All lagidrott har väl alltid genomsyrats av en betydligt mer öppen hållning till alkohol? Spelare från alla lag springer på krogen titt som tätt, knappast något som endast finns i Timrå. Är det någon som blir för full eller gör annat så brukar det komma upp till ytan på något sätt.

Om det sticker så i ögonen på en att spelare är ute på krogen så kanske man ska nöja sig med att kolla på längdskidåkning för i lagidrott super man ihop laget. Något som nog alltid kommer leva kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.