Inlägg: 1145843
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: vi kör över Gustavsson på Måndag då är det lungt då vinner vi matchserien med 4-3 i matcher. Och sen tycker jag det är väldigt fegt av Kuben att inte komma till canal plus sändning efter matchen idag.
...eller nåt...
Går det att önska att inget av lagen går vidare? Jag hoppas vid alla gudar att FBKs formkurva inte dalar innan finalspelet är avklarat...