HV snuvades på ett givet mål enligt Aftonbladet.....jag njuter.
Inlägg: 1145834
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Rättvisa!!!
...eller nåt...
Går det att önska att inget av lagen går vidare? Jag hoppas vid alla gudar att FBKs formkurva inte dalar innan finalspelet är avklarat...
...eller nåt...
Går det att önska att inget av lagen går vidare? Jag hoppas vid alla gudar att FBKs formkurva inte dalar innan finalspelet är avklarat...