mikenomad: Dessutom så har han, trots att han är blond, en skäggväxt att dö för...
Inlägg: 1145861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Tja...just skäggväxten är jag inte direkt avis på. Själv måste jag rakar jag mig på morgonen och har slutspelsskägg a´la RJ vid lunchtid...typ.