Varenda gång jag är klar med rakningen på den ena sidan måste jag börja om på den andra igen. Och så fortsätter det hela dagen. Inte undra på att man får så lite gjort i övrigt. Slutspelsskägg dygnet runt, jaji!
Visst, Mellberg är ju en sådan som inte ens tål att torska i fia mot sina egna barn. Där går fan gränsen, eller?!
1-4 till slut. Lite press på Inter i morgon nu igen...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Varenda gång jag är klar med rakningen på den ena sidan måste jag börja om på den andra igen. Och så fortsätter det hela dagen. Inte undra på att man får så lite gjort i övrigt. Slutspelsskägg dygnet runt, jaji!
Visst, Mellberg är ju en sådan som inte ens tål att torska i fia mot sina egna barn. Där går fan gränsen, eller?!
1-4 till slut. Lite press på Inter i morgon nu igen...