Det är rent för jävligt ställt med den faktiskt. Ibland klantar man till det och hamnar utanför. Och vips har man skaffat sig nya områden som måste rakas jämt och ständigt. Hade nästan förträngt detta nu ikväll, men du påminde mig. Dumma Ambroo!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är rent för jävligt ställt med den faktiskt. Ibland klantar man till det och hamnar utanför. Och vips har man skaffat sig nya områden som måste rakas jämt och ständigt. Hade nästan förträngt detta nu ikväll, men du påminde mig. Dumma Ambroo!