Snelhest131: All italiensk fotboll suger k*k. En massa fjollor som filmar och rakar benen, fy fan va patetiskt. Tacka vet jag brittisk fotboll. Där är det hårda och ärliga tag! "I,m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air"
Inlägg: 1145956
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mappe: får jag skryta och säga att jag upplevt den där sången live på dess riktiga arena? ;)