Yellowcard: Kan den här killen vara något att hoppas på? Back iof, men en duktig sådan...
Inlägg: 1146121
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Nä, han är inget för oss. Nästan alltid sjuk, kan knappt stå på skridskorna och sämst när det gäller...
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Det var ju en bra nyhet! Bara hålla tummarna att han stannar då därför jag tror inte han får nåt envägskontrakt i NHL iaf.