lungan: Är det inte lite fel och kalla Påhlsson för hemvändare? okey han är från ånge, och fadern är något i hockeygymnasiet i timrå, men spelade han inte i modo då han spelade i sverige för utom ånge ik,,,,,
Och sonne som center ser jag inget fel i, han är ju dessutom en grym tekare bara han kommer överens med dommarna om han använder klubba eller hand då han tekar:)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och sonne som center ser jag inget fel i, han är ju dessutom en grym tekare bara han kommer överens med dommarna om han använder klubba eller hand då han tekar:)