Inlägg: 1146808
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: "Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden"
Det blir ju för fan 2 milj i månaden.
Det blir ju för fan 2 milj i månaden.
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Nu har jag inte läst "Lakens" önskelista, men är det inte Daniel Josefsson han menar?
Sv: Silly Season 09/10
Det är för lite drag härinne just nu. Medans ni väntar på alla 17 namnunderskrifter så avnjut lite musik av Pihlman.
Tingeling allihopans!
Tingeling allihopans!
Sanny - Luleå , känns som killen vill trissa upp lönen mer och mer, synd han har kanske inget TIK hjärta kvar längre, han var trots bara 1 år i Schweiz jag trodde inte han skulle bli en lika stor svikare som Nordgren , men men , han är inte värd en allt för stor lön , då tar jag hellre Lindgren 10 ggr i veckan..
Samme ,, Hahah , vem fan kom på det skämtet , endast för att man säger att Nygge ska scouta i Chicago KAN han ju lika gärna åka dit för att sedan direkt åka nå annanstans , finns inte en procents chans att Påhlsson kmr till Timrå ..
Att sedan folk kalla han hemvändare är bara patetiskt..
RJ Luleå Låter perfekt...
Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden så han kan vi skriva av helt och hållet nu och jag tror inte Luleå har chans att få han heller utan det verkar bli Kärpät/KHL som fightas om han...