Ambroo: Håller med till 100%. Br. Abbott begärde 400 000 var så 200 för en tänkt förstecenter kan väl inte vara för dyrt.
Inlägg: 1146848
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Är 400.000 kr styckepris eller paketpris på Abbott? Tycker det låter på tok för dyrt oavsett.