Inlägg: 1146880
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: "Intressant att höra spud, martin, Poffa, Paddan, Offside -Ove mfl skandera: "Åhhhh Johan Backlund, Shalalalala Johan Backlund!" nån gång ibland. :)"
Ojojoj, det har vi redan gjort många gånger. Välj valfri gång han schabblat in en puck i egen kasse i Swedbank.
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Annars kan vi ju alltid slänga in Anders Lindbäck isf Johan backlund i den ramsan så slapp vi hitta på nå nytt :P
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:
Hmmm ja det är ju onekligen en aspekt som jag har förbisett ska jag villigt erkänna. =oD
Hmmm ja det är ju onekligen en aspekt som jag har förbisett ska jag villigt erkänna. =oD
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:
Sportchefen Ecke eller vad han heter sitter säkert tillbakalutad nu och myser att han precis värvat Backlund samt världens bästa norsk.
Sportchefen Ecke eller vad han heter sitter säkert tillbakalutad nu och myser att han precis värvat Backlund samt världens bästa norsk.
"Åhhhh Johan Backlund, Shalalalala Johan Backlund!" nån gång ibland. :)