Johan J: En utvecklingsbar kille som inledde säsongen som solklar andremålvakt bakom Markström. När Markströms knä började spöka efter JVM tog han över förstaspaden i säsongsavslutningen och spelade bra. Jag håller dock Markström som snäppet vassare än Lindbäck. Vi har det dock välbeställt på målvaktsfronten och plockar upp Jocke Eriksson från J20 som gick före Lindbäck i draften... Noterbart i övrigt är att Lindbäck lider av en sällsynt form av reumatism som slog ut honom under 2 veckor i november samt hela vårsäsongen 2008...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Noterbart i övrigt är att Lindbäck lider av en sällsynt form av reumatism som slog ut honom under 2 veckor i november samt hela vårsäsongen 2008...
Hade inte Kapanen reumatism?