1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1147784

Sv: Apropå nånting...

...så kan jag icke låta bli att fundera på hur bra Timrå verkligen var i år? Frölunda får sig en rejäl holmgång, HV71 kan avgöra semifinalen på hemmaplan. Timrå hade (utan en massa inkompetenta domare) pulveriserat HV i den sjätte matchen i E.ON.

Fbk lär ingen rå på. Men visst hade det varit trevligt att få uppleva ett finalspel?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Hade vi gått vidare så tror jag vi hade vunnit mot Frölunda. När man tittar på semifinalserien dem emellan så känns det fan som om vi är snäppet vassare... Men mot FBK hade det nog tagit stopp. Har svårt att se ett annat lag än FBK tar hem serien i år.

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Hade dock blivit färjestad för Timrå i semin.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer