superfalle: Ja undra hur ledningen tänker där kring Sundh, själv har jag ingen ingen större koll hur mycket han tjänar, men mer än en 50-70000 i månaden iaf tror jag inte på - så han lär ju inte kosta så överdrivet mycket.
Sedan vill ha ju stanna kvar och jag tycker han gjort en bra säsong - defensivt. Behövs en kämpe som honom, som tröttar ut det andra laget med sin intensitet och glöd. Han har ju dessutom varit tongivande tillsammans med bagarn i boxplay, har svårt att se att ledningen blundar för det. Han kanske blir den nya bagarn ur ett defensivt perspektiv och kanske kommer spela boxplay med sonnenberg?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan vill ha ju stanna kvar och jag tycker han gjort en bra säsong - defensivt. Behövs en kämpe som honom, som tröttar ut det andra laget med sin intensitet och glöd. Han har ju dessutom varit tongivande tillsammans med bagarn i boxplay, har svårt att se att ledningen blundar för det. Han kanske blir den nya bagarn ur ett defensivt perspektiv och kanske kommer spela boxplay med sonnenberg?