1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1147812

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:ha ha lovar skriver du så någon gång kommer jag väcka dig från den tillfälliga förvirring av tro att vara besservisser;)

Lehtonen, moe, är den typ av vinnare, som vill vinna och vågar vinna matcher, som inte backar hem i offenciva lägen, tycker även att tenkie och sonnenberg hör dit med oskar sund fasst de inte är backar, men en klart duglig femma är det,,,,,ööh kom ihåg vem som skrev det först,,;),,,,

Att vi tappade grundspelet kan ju beropå alla skador i truppen, för många stenar plockades bort så kvar vart bara ett förvirrat tillstånd av lösa pusselbitar som inte hittar sin platts, och de pusselbitar som fanns att tilgå vart ängsliga och rädda att vinna,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer