1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1147820

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa:

Ja jävlar, om vi alla sluter oss samman och bestämmer oss för att "nu är det där förbannade guldet vårt!" så tror jag faktiskt att vi kan lyckas. Men då måste vi alla, från klubbledning till supportrar på arenagolvet, sluta oss till denna uppfattning. När äger supporterklubbens årliga fest rum förresten? Vi kanske kunde börja där. Har själv inte deltagit på några år nu. Kanske att det vore på tiden...?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja vilga och sammanhållning har fösatt berg tidigare, det visade vi 2000 då det gick grus i maskineriet torsk mot västerås och löven de två sissta matcherna före den allra sissta mot nyköping, som var som den värsta orgasmliknade match,,,

Med Nyköpings målvakt som hade som ritual att lämna isen sisst av alla spelare efter uppvärmningen, en "Z" som åkte och väntade ut honom och lät nyköpingskillen kliva av nässt sisst,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer