Laken: Sonnenberg var förmodligen Timrås sämsta tekare av centrarna den gågna säsongen. Men han hade skönaste stilen däremot. Men det handlar ju om att vinna tekningar väl?
Inlägg: 1147860
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Vad hade han för tekningsstatistik? Jag har faktiskt ingen koll...
Med en bra sommarträning och en uttalad center-roll tror jag mycket på Sonnenberg till nästa säsong!
Även J.Samuelsson motsvarade de förväntningar jag hade på honom.
Oscar Sundh var du tidigare skeptiskt till och ville bli av med efter säsongen medan jag hela tiden såg rollspelaren i honom, även när han inte producerade... ;-)
Med en bra sommarträning och en uttalad center-roll tror jag mycket på Sonnenberg till nästa säsong!
Även J.Samuelsson motsvarade de förväntningar jag hade på honom.
Oscar Sundh var du tidigare skeptiskt till och ville bli av med efter säsongen medan jag hela tiden såg rollspelaren i honom, även när han inte producerade... ;-)