Per HApps: Exakt. Våra toppspelare som skulle lyfta laget vek väl nästan er sig i kvartsfinalspelet. Okej, Pyörälä avgjorde nere i Jönköping, efter att ha varit osynlig i hela den matchen, så där motsvarade han väl förväntningarna. Men jag hade önskat mer av både honom och herrar Lehtonen, Tenkrat och Pärssinen. Lehtonen bidrog väl nästan mer till mål vi släppte in, även om skridskoskenor inte lossnar så väldigt ofta i så avgörande lägen.
Inlägg: 1147874
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Dream Team:
Tråkig läsning av slutspelsstatistiken:((
Lehtonen, Mikko -8 inget mål, två ass
Backlund, Johan -8 inget mål, inget ass
Pyörälä, Mika -4 två mål, ett ass
Det är skillnaden mellan semifinalspel och semester.
Sv: Silly Season 09/10
Dream Team: Pärssinen verkade inte riktigt kry så där hade jag inte några större förhoppningar. HV spelarna var ju som skator kring honom och försökte skada karln. Där hade vi behövt en Mäkiaho.